Overflow van telefoonlijnen

diensten3Het aannemen van overflow van telefoongesprekken houdt in dat u tijdelijk uw telefoon naar ons kunt overschakelen. Bijvoorbeeld wanneer uw eigen telefoniste niet aanwezig is vanwege vakantie of ziekte, of wanneer er op een bepaald moment te veel telefoonverkeer (overflow) is. In dat geval werkt een van onze medewerksters als uw telefoniste op afstand.

Uw klanten en relaties merken dit verschil niet. Onze telefoniste beantwoordt uw binnenkomende gesprekken met de naam van uw organisatie en verbindt het gesprek eventueel door naar de betreffende medewerker binnen uw bedrijf of handelt het gesprek zelf af.

Praktijkvoorbeeld: overflow telefoongesprekken

Tel & Tel antwoordservice is vrijwel vanaf het beging een belangrijke partner voor Future Travel. Dankzij het directe contact met de medewerkers, de snelle opvolging, hun flexibiliteit en het meedenken in onze business, blijft Tel & Tel een uitstekende organisatie waar wij te allen tijde een beroep op kunnen doen.
John van den Meerendonk, directeur  http://www.futuretravel.nl